RECLAMA

- Since 14 october 2007 - (Dariush`s Box®) -

Rollator
Number of online users in last 3 minutes

Sunday, October 14, 2007

2 zile prin bucuresti

Vineri (12 octombrie) am fost la niste prieteni in vizita sa mai stam si noi la un pahar de vorba :P... am vizitat Bucurestiul pentru a tzashpea mia oara... dar acum a fost altceva, alta conceptie despre viatza, alte ideii, alte principii sau alte obiective m-au facut sa vad acest oras (care pentru multi este un oras murdar, aglomerat, sacaitor) un oras plin de viatza... iti trezeste un sentiment de aventura, de nou... faptul ca te afli printre straini si ca esti un anonim in multime te face sa te simti bine... te face sa renunti la toate complexele... intr-un fel mie mi-a dat un sentiment libertate... Am dormit in Tei la caminul de la facultatea de constructii (U.T.C.B daca nu ma insel)... a fost ceva tare studentii ca furnicile... mai vedeai ca de la etajul 6 - 7 mai sare cate un televizor... unu mai urla in stanga si in dreapta k a descarcat ultima melodie a lu` Salam altul statea intr-un coltz linistit, citea, unii pe banca isi inecau amarul in cateva lazi de bere, etc. Bucurestiul nu este chiar asa de rau... este plin de viatza... numai ca este gresit interpretat... gresit vazut... Sincer eu visez sa ajung la facultate acolo... poate sa ma si stabilesc acolo... cine stie ce ne rezerva viatza :)

5 comments:

nma said...

poi buc e f tare ...eu una abia astept sa ajung la facultate:x..
asa poezia aia e interesanta:)) si nu e chiar atat de puerila prima mea poezie si mai varza nu o scriu k imi e rusinie (dar si lene sa o caut)
:D

Dariush said...

ms dar nu trebuia sa mentionezi :)) chestia aia :P

Unknown said...

e tare, am fost si eu sambata si te simti marfa. m`am trezit intre sute de blocuri mari si ma simteam mic. Am cautat vreo 10 minute fornetti si am gasit imediat. Fata de Pitesti acolo au gramezi cu de toate ceea ce mi`a placut. Fast-food`urile sunt destul de scumpe...E marfa bucurestiul dar aerul parca e diferit de ce e aici.

Dariush said...

yep, asa e... aerul pare mai occidental... peste tot unde te uiti vezi numai necunoscut :)

theo:> said...

totush....:-?...mie nu mi se pare cine stie ce bucurestiul..:-?...plm...cateodata e chiar najpa...stii..sa ai apartament intr-un bloc la o strada principala si dimineatza de la 5(ca bucurestenii sunt ai naibii de matinali:O:O:O)sa tot auzi claxoane si injuraturi si tzipaturi si sa nu te mai odhnesti niciodata...si e ff multa aglomeratie...da cateodata e bn:-?...ca ai mai multe chestii la indemana...nu te duci din cealalta parte a tarii sa iti rezolvi nijte treburi de 10 min:))...si multe alte chestii;...:P