RECLAMA

- Since 14 october 2007 - (Dariush`s Box®) -

Rollator
Number of online users in last 3 minutes

Sunday, October 14, 2007

E la moda sa ai Blog

De ceva vreme ma tot chinui sa imi deschid si eu un blog... dar multi se intreaba de ce... este vorba de bani sau este vorba de ceva mai presus de bani... Eu zic in felul urmator cu un blog poti sa iti faci prieteni sa discuti chestii pe care in mod normal nu prea ai ocazie. Faptul ca te afli in spatele unui monitor iti da curaj sa iti arunci opinia in sute de alte opinii. Bani da se pot face prin reclame dar ceea ce scoti este bine sa ii investesti tot in blog (domeniu, host, spatiu etc.) Acum este la moda sa iti faci blog, dar stii... calitatea conteaza nu cantitatea... astfel k nu toti au un blog de succes sau in voga... Treaba este sa pui umpik de cap si de suflet si vei reusi.

5 comments:

theo:> said...

asa...deci....cum ziceam...:)))...DARIUSH;))))))).....e super tare ce ai scris:)) ...dariush;))....in fine nu pre imi aduc aminte ce am scris inainte dar asta este partea a doua:))

Dariush said...

am vrut sa zic k trebuie sa vedem blogul ca pe o parte deschisa a ceea ce gandim noi, fara prejudecati. Acum asteptati mai multe posturi :)

aroon said...

:(( mi s-a dus primu' comment...cat tupeu s se blocheze calku':((ei...sa vedem ce-ti poate produce capatana,dovlecelul,bila,bidonul turtit:D (acu' citez terte persoane)deci...sa fim cat mai deschisi..nu-i asa? nu pui nici o limita la sinceritate...no bine..poate exista si repercursiuni:D

Dariush said...

Mah nu cred ca ar avea repercursiuni... sincer daca nu ai fi vorbit asha nu mi-as fi dat seama cine esti... :)) asa ca hai sa fim niste anonimi cunoscuti si sa postam cam tot ce ne ,,bese`` mintea... macar sa aratam ca avem tupeu :P

indianu said...
This comment has been removed by the author.